Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 440.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.77-1.01 WTI - 59.86-1.04
COMEX:  GOLD - 3980.30+1.02 SILVER - 47.86+1.55
COMEX:  PLATINUM - 1565.20+1.51
LME:  ALUMINIUM - 2850.00-1.18 COPPER - 10697.50-1.75
LME:  NICKEL - 15035.00-1.25 TIN - 35649.00-1.21
LME:  LEAD - 2020.00+0.15 ZINC - 3043.00-0.41
FOREX:  USD/JPY - 153.95+0.39 EUR/GBP - 1.1506+0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.1506+0.17 GBP/USD - 1.306+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 988.12-1.32
STOCKS US: DOW JONES - 47311.00+0.48 NASDAQ - 23499.80+0.65
STOCKS US: S&P 500 - 6796.29+0.37
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50212.27-2.50 TOPIX - 3268.29-1.26
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25935.41-0.07 SSEC - 3969.25+0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9777.08+0.64 CAC40 - 8074.23+0.08
STOCKS EUR:  DAX - 24049.74+0.42
05/11/2025  CBA:  USD - 382.57+0.02 GBP - 498.34-1.81
05/11/2025  CBA:  EURO - 439.34-0.78
05/11/2025  CBA:  GOLD - 48598-910 SILVER - 587.44-12.46
«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ
14/05/2013 18:09
Կիսվել

«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ

ԿԱՐԱՍ ընկերությունը, որը ներկայացնում է ռեստորանների և բիստրոների խոշորագույն ցանցերից մեկը Հայաստանում, հայտարարել է ռեբրենդինգի գործընթաց սկսելու մասին: Այն կընթանա երկու ուղղությամբ` բրենդի արտաքին թարմացում և ներքին գործընթացների կատարելագործում:

Այսօր՝ մայիսի 14-ին հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ընկերության համասեփականատերեր Տիգրան Յուզբաշյանը և Աշոտ Հարությունյանը, ներկայացնելով ռեբրենդինգի գործընթացը, նշեցին, որ նախատեսվող արտաքին փոփոխությունը ենթադրում է փոփոխված ֆիրմային ոճ, ռեստորանների և բիստրոների նոր ձևավորում, նոր լոգոտիպը, իսկ ընկերության ներքին գործընթացների կատարելագործումը  ենթադրում է հաճախորդների սպասարկման նոր չափանիշների ներդրում, ապրանքատեսականու թարմացում, անձնակազմի ուսուցում, ինչպես նաև վերջիններիս հետ կապված բիզնես գործընթացներ:

Տիգրան Յուզբաշյանի խոսքով՝ ռեբրենդինգի անցկացման որոշումը պայմանավորված է 2013-2014թթ. բիզնես նպատակներով, այն է` պահպանել և ամրապնդել առաջատար դիրքեր ոլորտում, ինչպես նաև զարգացնել ընկերությունը՝ հաճախորդների ժամանակակից պահանջներին համահունչ: Միևնույն ժամանակ, ռեբրենդինգի անցկացման անհրաժեշտությունն առաջացել է՝ պայմանավորված վերջին ժամանակահատվածում մրցակիցների կողմից բրենդի կրկնօրինակման փաստով: «Մենք մեր առջև խնդիր դրեցինք՝ ապահովել բրենդը յուրահատուկ ֆիրմային ոճով՝ կրկին մի քանի քայլ հետ թողնելով կրկնօրինակող մրցակիցներին», – նշեց ընկերության համասեփականատեր Տիգրան Յուզբաշյանը:

«Նախատեսվում է փոխել ոչ միայն սպասարկման կետերի ցուցանակները, այլև անցկացնել համալիր միջոցառումներ, որոնք առաջին հերթին կանդրադառնան բիզնեսի կառավարման թարմացված մոտեցումների ներդրման վրա, այն է` ավելի հստակ հաճախորդամետություն ընկերության բոլոր բիզնես գործընթացներում: ԿԱՐԱՍ ցանցի ռեբրենդինգի շրջանակներում որդեգրվող հաճախորդամետ ռազմավարությունը մեկ օրվա աշխատանք չէ: Այս գործընթացն արդեն մեկնարկված է և կշարունակվի առաջիկա վեց ամիսների ընթացքում»,- նշեց ընկերության համասեփականատեր Աշոտ Հարությունյանը:

Նախատեսվող փոփոխությունների առանցքային ուղղություններից մեկը լինելու է նոր ֆորմատի ռեստորանի ներդրումը` ԿԱՐԱՍ Auto (drive thru), որը կմեկնարկի այս տարվա օգոստոսին: Նախատեսվում է նաև սեպտեմբերին ներդրնել Լոյալության Ծրագիր:

Հարկ է նշել, որ ԿԱՐԱՍ-ի բիզնես-մոդելը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել արտերկրում, մասնավորապես, Վրաստանում և Ռուսաստանում, ինչով և պայմանավորված ընկերությունը նախատեսում է 2014 թվականի երկրորդ կեսին աշխատել ֆրանչայզինգի պայմանագրով:

Հատկանշական է, որ ռեբրենդինգի շրջանակներում ընկերությունը պահպանել է ապրանքային նշանի անվանումը, որը բավականին ճանաչված է հայկական շուկայում, սակայն փոխել է լոգոտիպը` դարձնելով այն ավելի ժամանակակից, դինամիկ, հաճախորդների ընկալմանն ավելի մոտ:

«ԿԱՐԱՍ» ընկերության նոր բրենդի տեսլականը. «Լինել մասսայական ազգային սննդի բրենդ»:

Առաքելությունը. «Նպատակ ունենալով սպասարկել հասարակության առավել լայն հատվածին ժամանակակից կյանքի ռիթմին համահունչ` մենք առաջարկում ենք ավանդական ազգային խոհանոցի ընտրանին` խնայելով մեր հաճախորդների ժամանակն ու տրամադրելով գնի և որակի լավագույն համադրությունը»:

Արժեքները. «հասանելի», «պատասխանատու», «լավագույն առաջարկ», «ժամանակակից», «ազգային», «արագ»:

Կարգախոսը. «Ես ընտրում եմ քեզ»:

Այսուհետ ԿԱՐԱՍ-ը կանվանվի ոչ թե «Թոնրատների Ցանց», այլ «Ազգային Սննդի Ցանց»:

Նշենք, որ ԿԱՐԱՍ ցանցը հիմնադրվել է 2005 թվականին Հայաստանում: Առաջին բիստրոն բացվել է Աբովյան քաղաքում: Հետագայում բացվել է ևս 4 բիստրո Երևան քաղաքի տարբեր համայնքներում և 2 ռեստորան քաղաքի կենտրոնում: 2008 թվականից ընկերությունը մեկնարկել է սեփական առաքման Ծառայությունը, որն այսօր խոշորագույններից մեկն է ողջ Հայաստանում: Յուրաքանչյուր ամիս ԿԱՐԱՍ-ը սպասարկում է ավելի քան 55 հազար հաճախորդի:

05/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.57
+0.02
Եվրո (EUR)
439.34
-0.78
Ռուբլի (RUR)
4.7033
-0.0347
Լարի (GEL)
141.24
+0.05
48598
-910
Արծաթ
587.44
-12.46