Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00+2.00 EUR SELL - 445.50+1.50
OIL:  BRENT - 63.95+1.90 WTI - 59.64+1.97
COMEX:  GOLD - 4197.90-0.15 SILVER - 53.10+0.32
COMEX:  PLATINUM - 1613.30-1.89
LME:  ALUMINIUM - 2894.50+0.87 COPPER - 10944.00+1.37
LME:  NICKEL - 15053.00-0.36 TIN - 37399.00+3.82
LME:  LEAD - 2095.50+1.80 ZINC - 3075.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 154.37-0.23 EUR/GBP - 1.164+0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.164+0.46 GBP/USD - 1.3151+0.23
STOCKS RUS:  RTSI - 994.05+1.13
STOCKS US: DOW JONES - 47457.22-1.65 NASDAQ - 22870.36-2.29
STOCKS US: S&P 500 - 6737.49-1.66
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50376.53-1.77 TOPIX - 3359.81-0.65
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26572.46-1.85 SSEC - 3990.49-0.97
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9807.68-1.05 CAC40 - 8232.49-0.11
STOCKS EUR:  DAX - 24041.62-1.39
14/11/2025  CBA:  USD - 382.12-0.16 GBP - 502.18-0.63
14/11/2025  CBA:  EURO - 443.79-0.15
14/11/2025  CBA:  GOLD - 51545+702 SILVER - 661.82+28.42
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին
21/05/2014 15:29
Կիսվել

Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին

Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հերթական անգամ կազմվել է աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդի ցուցակը: 2014թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Google-ը, որի բրենդը գնահատվել է 158.843 մլրդ դոլար (+40%): Անցյալ տարի Google-ը երկրորդն էր:

Երկրորդ հորիզոնական է նահանջել Apple կորպորացիան: Տեխնոլոգիական հսկայի բրենդի արժեքը նվազել է 20%-ով և կազմել 147.880 մլրդ դոլար:

Երրորդ տեղում է IBM-ը` 107.541 մլր դոլար` -4%: Չորրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը` 90.185 մլրդ դոլար` +29%: Հինգերորդ տեղում է McDonalds-ը` 85.706 մլրդ դոլար` -5%: Coca-Cola-ն վեցերորդն է` 80.683 մլրդ դոլար` +3%: Յոթերորդ հորիզոնականում է Visa-ն` 79.197 մլրդ դոլար` +41%: AT&T-ն ութերորդն է` 77.883 մլրդ դոլար` +3%: Marlboro-ն իններորդն է` 67.341 մլրդ դոլար` -3%: Տասնայկը եզրափակում է Amazon-ը` 64.255 մլրդ դոլար` +41%:

Ինչպես տեսնում ենք, տասնայկում ամենշատը տեխնոլոգիական ընկերություններն են` թվով 4:

Տոկոսային առումով ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևայլն են` 1. Tencent` +97%` 53.615 մլրդ դոլար: 2. Facebook` +68%` 35.740 մլրդ դոլար: 3. BT` +61%` 15.367 մլրդ դոլար: 4. IKEA` 61%` 19.367 մլրդ դոլար: 5. Uniqlo` 58%` 7.303 մլրդ դոլար:

Ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել` Twitter` 71 հորիզոնական, 13.837 մլրդ դոլար: Linkedin` 77 հորիզոնական` 12.407 մլրդ: Ford` 83 հորիզոնական` 11.802 մլրդ դոլար: Bank of America` 94 հորիզոնական` 10.149 մլրդ դոլար: PayPal` 97 հորիզոնական, 9.833 մլրդ դոլար: ING Bank` 98 հորիզոնական, 9.771 մլրդ դոլար: UBS` 99 հորիզոնական, 9.683 մլրդ դոլար:

100 ամենաթանկ բրենդներից 50-ը ներկայացնում են Հյուսիսային Ամերիկան, այս հիսուն բրենդներին բաժին է ընկնում ցուցակում ընդգրկված բրենդների ընդհանուր արժեքի 66%-ը: Մայրցամաքային Եվրոպային բաժին է ընկնում 23 բրենդ` ընդհանուր արժեքի 14%: Ասիական բրենդների թիվը 20 է` ընդհանուր արժեքըի 15%: Մեծ Բրիտանական բրենդների թիվը 6-ն է` ընդհանուր արժեքի 5%: Ցուցակում տեղ է գտել նաև մեկ աֆրիկական բրենդ:

14/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.12
-0.16
Եվրո (EUR)
443.79
-0.15
Ռուբլի (RUR)
4.7327
-0.0226
Լարի (GEL)
141.24
-0.08
51545
+702
Արծաթ
661.82
+28.42