Աշխարհ

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.50+0.00 EUR SELL - 446.00-0.50
OIL:  BRENT - 64.41+3.49 WTI - 60.27+3.65
COMEX:  GOLD - 4106.80-0.88 SILVER - 48.10-0.37
COMEX:  PLATINUM - 1593.70+3.84
LME:  ALUMINIUM - 2781.00+0.13 COPPER - 10623.50+0.18
LME:  NICKEL - 15175.00+0.32 TIN - 35400.00+1.04
LME:  LEAD - 1985.00+0.76 ZINC - 2988.00+1.86
FOREX:  USD/JPY - 152.43+0.32 EUR/GBP - 1.1595-0.08
FOREX:  EUR/USD - 1.1595-0.08 GBP/USD - 1.3335-0.28
STOCKS RUS:  RTSI - 1023.52+0.40
STOCKS US: DOW JONES - 46590.41-0.71 NASDAQ - 22740.40-0.93
STOCKS US: S&P 500 - 6699.40-0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48641.61-1.35 TOPIX - 3253.78-0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25967.98+0.72 SSEC - 3922.41+0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9515.00+0.93 CAC40 - 8206.87-0.63
STOCKS EUR:  DAX - 24151.13-0.74
23/10/2025  CBA:  USD - 382.54+0.03 GBP - 510.19+0.99
23/10/2025  CBA:  EURO - 443.29+0.11
23/10/2025  CBA:  GOLD - 50057-1221 SILVER - 587.4-26.82
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009
29/04/2009 15:06
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009

Millward Brown վերլուծական գործակալությունն այսօր հրապարակել է աշխարհի 100 ամենաթանկ ապրանքանիշերի (բրենդների) ցուցակը (BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands), որոնց ընդհանուր արժողությունը ներկայիս համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի պայմաններում աճել է 1.7%-ով և կազմել 1.95 տրիլիոն դոլար:

2009թ.-ի ցուցակի առաջին հորիզոնականում է հայտնվել Google ապրանքանիշը, որը անցյալ տարվա հետ համեմատած ապահովել է 16% աճ և այժմ արժե 100.039 միլիարդ դոլար, երկրորդ տեղը զբաղեցնում է Microsoft բրենդը, որը աճել է 8%-ով ու կազմել է 76.249 միլիարդ դոլար, և առաջին եռյակը եզրափակում է Coca Cola-ն, որը գրանցել է 16% աճ և արժե 67.625 միլիարդ դոլար: Չորրորդ և հինգերորդ տեղերում են IBM-ը և McDonalds-ը համապատասխանաբար 66,622 և 66,575 միլիարդ դոլար արժեքներով: IBM ապրանքանիշը աճել է 20%-ով, իսկ McDonalds-ը` 34%:

Տոկոսային առումով արժեքի ամենամեծ աճ գրանցած ապրանքանիշերի առաջին հնգյակը ունի հետևյալ տեսքը. China Merchants Bank` 168%, BlackBerry` 100%, Amazon` 85%, Wendy”s` 72%, AT&T` 67%:

Ցուցակում առաջին անգամ հայտնված ընկերությունները 15-ն են: Նորեկների ցուցակը գլխավորում է Pampers ապրանքանիշը, որը զբաղեցրել է ընդհանուր ցուցակի 31-րդ տեղը և գնահատվել է 18.945 միլիարդ դոլար, նրան է հետևում ընդհանուր ցուցակի 32-րդ և 18.233 միլիարդ դոլար արժեք ունեցող Nintendo ապրանքանիշը, Visa ապրանքանիշը` 16.353 միլիարդ դոլար, նորեկների ցուցակում երրորդն է, իսկ ընդհանուր ցուցակում 36-րդը: Նորեկների շարքում են հայտնվել նաև այսպիսի հանրահայտ ապրանքանիշեր ինչպիսիք են` Wrigley’s (64, 10.841 միլիարդ դոլար), DHL` (68, 9.719 միլիարդ դոլար), Beeline` (72, 8.884 միլիարդ դոլար) և O2` (77, 8.601 միլիարդ դոլար):

Հագուստի շուկան ներկայացնող ապրանքանիշերի առաջին եռյակը ունի հետևյալ տեսքը. H&M` (8%, 12.061 միլիարդ դոլար), Nike` (-4%, 11.999 միլիարդ դոլար), Zara (-1%, 8,609 միլիարդ դոլար): Սույն ոլորտի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Esprit, Adidas, Ralph Lauren, Puma, Next, Gap և Old Navy ապրանքանիշերը:

Գարեջուր արտադրողների եռյակում տեղ են զբաղեցրել Bud Light (33%, 6.655 միլիարդ դոլար), Budweiser (13%, 6.637 միլիարդ դոլար) և Heineken (10%, 5.063 միլիարդ դոլար) ապրանքանիշերը:

Ավտեմեքենաշինական ոլորտի առաջին հնգյակում 3 գերմանական և 2 ճապոնական ավտոարտադրողներ են. Toyota` (-15%, 29.907 միլիարդ դոլար), BMW` (-15%, 23.948 միլիարդ դոլար), Porsche` (-20%, 17.467 միլիարդ դոլար), Mercedes` (-14%, 15.499 միլիարդ դոլար) և Honda` (-12%, 14.571 միլիարդ դոլար):

Հետաքրքրական է, որ բանկային և ֆինանսական կազմակերպությունների ոլորտի առաջին 3 տեղերում են Չինական 3 բանկեր`ICBC, China Construction Bank և Bank of China, HSBC բանկը չորրորդն է, իսկ վճարային քարտերի VISA համակարգը` հինգերորդը:

 

Ցուցակն ամբողջությամբ կարող եք գնտել այստեղ:

23/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.54
+0.03
Եվրո (EUR)
443.29
+0.11
Ռուբլի (RUR)
4.6972
+0.0176
Լարի (GEL)
140.81
-0.42
50057
-1221
Արծաթ
587.4
-26.82